#ffffff

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

plnktn

plnktn

plnktn

plnktn

plnktn

Hoe plnktn in mei 2025 haar beste maand ooit draaide

#ffffff

Socialytix x

plnktn

Hoe plnktn in mei 2025 haar beste maand ooit draaide

#ffffff

Socialytix x

plnktn

Hoe plnktn in mei 2025 haar beste maand ooit draaide

Introductie

Introductie

Introductie

Introductie

Introductie

Cut Out the Middle Fish

Plnktn begon met een simpele, krachtige missie: visolie overbodig maken. Vanuit hun liefde voor de oceaan en de overtuiging dat de toekomst plantaardig is, bouwden ze een merk rond algenolie - een duurzaam alternatief boordevol omega 3.

In november van 2024 klopte het team aan bij Socialytix met een duidelijke ambitie: groeien, opschalen en zoveel mogelijk mensen overtuigen om de overstap naar algen te maken. Na een super start in november was in feestmaand december "the only way down". Deze hebben we gebruikt om ons voor te bereiden op de voorjaarscampagnes waar iedereen bomvol goeie (en gezonde) voornemens zit.

De boodschap stond als een huis. Wat nog miste, was de schaal en de digitale kracht om dat verhaal bij de juiste mensen te krijgen. Vanaf dat moment zijn we samen aan de slag gegaan - geen poespas, gewoon meters maken.

En dat is gelukt. Sterker nog, plnktn is zó gegroeid dat ze hard op weg zijn om hun in-house marketing afdeling op te bouwen - trotser kunnen we niet zijn!

Dit is het verhaal van een merk met een missie, een team met focus, en een maand die álles overtrof.

HQ
Amsterdam, Nederland
Industrie
E-Commerce, Retail
Website
PLNKTN.com

Bewuste keuzes én meetbare impact

Bewuste keuzes én meetbare impact

Bewuste keuzes én meetbare impact

Bewuste keuzes én meetbare impact

Bewuste keuzes én meetbare impact

Project

Hoe plnktn in mei 2025 haar beste maand ooit draaide

In een markt waar omega 3 nog altijd gedomineerd wordt door visolie, kiest plnktn radicaal voor een betere optie: algenolie. En met succes. Onze focus op diepgaande metrics als CAC en MER stelt ons in staat om de juiste nieuwe klanten aan te trekken, en klant te laten blijven.

De resultaten

In mei 2025 brak plnktn haar eigen records:

  • +1.800 nieuwe klanten

  • Record omzet in mei - tot wel 8x hoger dan 2024

  • CAC op Meta: - 50%

  • +22% omzetgroei YTD t.o.v. 2024

We startten de maand met het agressief opschalen van campagnes. Hierdoor konden we onze retargetingdoelgroepen vergroten en het aantal potentiële kopers stevig laten groeien. Met een heldere boodschap – vervang visolie met algenolie – werd het momentum maximaal benut.

De grafiek laat het onmiskenbaar zien: de groei is geen toevalstreffer, maar het resultaat van een sterke strategie, messcherpe creatives en een team dat gelooft in de kracht van hun missie.

In 2024 gebruikten meer dan 1 miljoen mensen in Nederland omega 3-supplementen. Nog steeds komt het gros daarvan uit vis.

Maar dat is nergens meer voor nodig.

Plnktn laat zien dat impactvol ondernemen en schaalbare groei hand in hand kunnen gaan. Geïnspireerd door o.a. OCEAN van David Attenborough groeit het bewustzijn - zowel bij het team als bij de consument - dat de toekomst plantaardig én duurzaam is.

Cut out the middle fish. Kies voor algen.

Team plnktn x Socialytix

Hoe plnktn in mei 2025 haar beste maand ooit draaide

In een markt waar omega 3 nog altijd gedomineerd wordt door visolie, kiest plnktn radicaal voor een betere optie: algenolie. En met succes. Onze focus op diepgaande metrics als CAC en MER stelt ons in staat om de juiste nieuwe klanten aan te trekken, en klant te laten blijven.

De resultaten

In mei 2025 brak plnktn haar eigen records:

  • +1.800 nieuwe klanten

  • Record omzet in mei - tot wel 8x hoger dan 2024

  • CAC op Meta: - 50%

  • +22% omzetgroei YTD t.o.v. 2024

We startten de maand met het agressief opschalen van campagnes. Hierdoor konden we onze retargetingdoelgroepen vergroten en het aantal potentiële kopers stevig laten groeien. Met een heldere boodschap – vervang visolie met algenolie – werd het momentum maximaal benut.

De grafiek laat het onmiskenbaar zien: de groei is geen toevalstreffer, maar het resultaat van een sterke strategie, messcherpe creatives en een team dat gelooft in de kracht van hun missie.

In 2024 gebruikten meer dan 1 miljoen mensen in Nederland omega 3-supplementen. Nog steeds komt het gros daarvan uit vis.

Maar dat is nergens meer voor nodig.

Plnktn laat zien dat impactvol ondernemen en schaalbare groei hand in hand kunnen gaan. Geïnspireerd door o.a. OCEAN van David Attenborough groeit het bewustzijn - zowel bij het team als bij de consument - dat de toekomst plantaardig én duurzaam is.

Cut out the middle fish. Kies voor algen.

Team plnktn x Socialytix

Hoe plnktn in mei 2025 haar beste maand ooit draaide

In een markt waar omega 3 nog altijd gedomineerd wordt door visolie, kiest plnktn radicaal voor een betere optie: algenolie. En met succes. Onze focus op diepgaande metrics als CAC en MER stelt ons in staat om de juiste nieuwe klanten aan te trekken, en klant te laten blijven.

De resultaten

In mei 2025 brak plnktn haar eigen records:

  • +1.800 nieuwe klanten

  • Record omzet in mei - tot wel 8x hoger dan 2024

  • CAC op Meta: - 50%

  • +22% omzetgroei YTD t.o.v. 2024

We startten de maand met het agressief opschalen van campagnes. Hierdoor konden we onze retargetingdoelgroepen vergroten en het aantal potentiële kopers stevig laten groeien. Met een heldere boodschap – vervang visolie met algenolie – werd het momentum maximaal benut.

De grafiek laat het onmiskenbaar zien: de groei is geen toevalstreffer, maar het resultaat van een sterke strategie, messcherpe creatives en een team dat gelooft in de kracht van hun missie.

In 2024 gebruikten meer dan 1 miljoen mensen in Nederland omega 3-supplementen. Nog steeds komt het gros daarvan uit vis.

Maar dat is nergens meer voor nodig.

Plnktn laat zien dat impactvol ondernemen en schaalbare groei hand in hand kunnen gaan. Geïnspireerd door o.a. OCEAN van David Attenborough groeit het bewustzijn - zowel bij het team als bij de consument - dat de toekomst plantaardig én duurzaam is.

Cut out the middle fish. Kies voor algen.

Team plnktn x Socialytix

Hoe plnktn in mei 2025 haar beste maand ooit draaide

In een markt waar omega 3 nog altijd gedomineerd wordt door visolie, kiest plnktn radicaal voor een betere optie: algenolie. En met succes. Onze focus op diepgaande metrics als CAC en MER stelt ons in staat om de juiste nieuwe klanten aan te trekken, en klant te laten blijven.

De resultaten

In mei 2025 brak plnktn haar eigen records:

  • +1.800 nieuwe klanten

  • Record omzet in mei - tot wel 8x hoger dan 2024

  • CAC op Meta: - 50%

  • +22% omzetgroei YTD t.o.v. 2024

We startten de maand met het agressief opschalen van campagnes. Hierdoor konden we onze retargetingdoelgroepen vergroten en het aantal potentiële kopers stevig laten groeien. Met een heldere boodschap – vervang visolie met algenolie – werd het momentum maximaal benut.

De grafiek laat het onmiskenbaar zien: de groei is geen toevalstreffer, maar het resultaat van een sterke strategie, messcherpe creatives en een team dat gelooft in de kracht van hun missie.

In 2024 gebruikten meer dan 1 miljoen mensen in Nederland omega 3-supplementen. Nog steeds komt het gros daarvan uit vis.

Maar dat is nergens meer voor nodig.

Plnktn laat zien dat impactvol ondernemen en schaalbare groei hand in hand kunnen gaan. Geïnspireerd door o.a. OCEAN van David Attenborough groeit het bewustzijn - zowel bij het team als bij de consument - dat de toekomst plantaardig én duurzaam is.

Cut out the middle fish. Kies voor algen.

Team plnktn x Socialytix

Hoe plnktn in mei 2025 haar beste maand ooit draaide

In een markt waar omega 3 nog altijd gedomineerd wordt door visolie, kiest plnktn radicaal voor een betere optie: algenolie. En met succes. Onze focus op diepgaande metrics als CAC en MER stelt ons in staat om de juiste nieuwe klanten aan te trekken, en klant te laten blijven.

De resultaten

In mei 2025 brak plnktn haar eigen records:

  • +1.800 nieuwe klanten

  • Record omzet in mei - tot wel 8x hoger dan 2024

  • CAC op Meta: - 50%

  • +22% omzetgroei YTD t.o.v. 2024

We startten de maand met het agressief opschalen van campagnes. Hierdoor konden we onze retargetingdoelgroepen vergroten en het aantal potentiële kopers stevig laten groeien. Met een heldere boodschap – vervang visolie met algenolie – werd het momentum maximaal benut.

De grafiek laat het onmiskenbaar zien: de groei is geen toevalstreffer, maar het resultaat van een sterke strategie, messcherpe creatives en een team dat gelooft in de kracht van hun missie.

In 2024 gebruikten meer dan 1 miljoen mensen in Nederland omega 3-supplementen. Nog steeds komt het gros daarvan uit vis.

Maar dat is nergens meer voor nodig.

Plnktn laat zien dat impactvol ondernemen en schaalbare groei hand in hand kunnen gaan. Geïnspireerd door o.a. OCEAN van David Attenborough groeit het bewustzijn - zowel bij het team als bij de consument - dat de toekomst plantaardig én duurzaam is.

Cut out the middle fish. Kies voor algen.

Team plnktn x Socialytix

Hoe plnktn in mei 2025 haar beste maand ooit draaide

In een markt waar omega 3 nog altijd gedomineerd wordt door visolie, kiest plnktn radicaal voor een betere optie: algenolie. En met succes. Onze focus op diepgaande metrics als CAC en MER stelt ons in staat om de juiste nieuwe klanten aan te trekken, en klant te laten blijven.

De resultaten

In mei 2025 brak plnktn haar eigen records:

  • +1.800 nieuwe klanten

  • Record omzet in mei - tot wel 8x hoger dan 2024

  • CAC op Meta: - 50%

  • +22% omzetgroei YTD t.o.v. 2024

We startten de maand met het agressief opschalen van campagnes. Hierdoor konden we onze retargetingdoelgroepen vergroten en het aantal potentiële kopers stevig laten groeien. Met een heldere boodschap – vervang visolie met algenolie – werd het momentum maximaal benut.

De grafiek laat het onmiskenbaar zien: de groei is geen toevalstreffer, maar het resultaat van een sterke strategie, messcherpe creatives en een team dat gelooft in de kracht van hun missie.

In 2024 gebruikten meer dan 1 miljoen mensen in Nederland omega 3-supplementen. Nog steeds komt het gros daarvan uit vis.

Maar dat is nergens meer voor nodig.

Plnktn laat zien dat impactvol ondernemen en schaalbare groei hand in hand kunnen gaan. Geïnspireerd door o.a. OCEAN van David Attenborough groeit het bewustzijn - zowel bij het team als bij de consument - dat de toekomst plantaardig én duurzaam is.

Cut out the middle fish. Kies voor algen.

Team plnktn x Socialytix

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Samenwerking sinds

Samenwerking sinds

Samenwerking sinds

Samenwerking sinds

Samenwerking sinds

0
0
0
0
0
0

jaar

jaar

jaar

jaar

jaar

jaar

Omzet groei Y.O.Y.

Omzet groei Y.O.Y.

Omzet groei Y.O.Y.

Omzet groei Y.O.Y.

Omzet groei Y.O.Y.

0
0
0
0
0
0

%

%

%

%

%

%

Ad spend groei

Ad spend groei

Ad spend groei

Ad spend groei

Ad spend groei

0
0
0
0
0
0

%

%

%

%

%

%

CPA

CPA

CPA

CPA

CPA

0
0
0
0
0
0

Roadmap

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking hanteren we een vaste, data-gedreven aanpak met duidelijke contactmomenten en strategie analyses. Dat legt de fundamenten voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

01

Fase één

01

Fase één

01

Fase één

01

01

01

01

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

Vanaf dag één spraken we duidelijke contactmomenten af. We bleven de campagnes optimaliseren en tijdig op en afschalen. Ondertussen bereiden we ons voor op de wedstrijd, het voorjaar.

Vanaf dag één spraken we duidelijke contactmomenten af. We bleven de campagnes optimaliseren en tijdig op en afschalen. Ondertussen bereiden we ons voor op de wedstrijd, het voorjaar.

Vanaf dag één spraken we duidelijke contactmomenten af. We bleven de campagnes optimaliseren en tijdig op en afschalen. Ondertussen bereiden we ons voor op de wedstrijd, het voorjaar.

Vanaf dag één spraken we duidelijke contactmomenten af. We bleven de campagnes optimaliseren en tijdig op en afschalen. Ondertussen bereiden we ons voor op de wedstrijd, het voorjaar.

De Wedstrijd

De omzet steeg in een rap tempo, wat betekende dat dit het uitgelezen moment was om de campagnes uit te breiden. Met een gerichte Omega-3 campagne schoot plnktn alle voorgaande records voorbij terwijl de CAC daalde.

De omzet steeg in een rap tempo, wat betekende dat dit het uitgelezen moment was om de campagnes uit te breiden. Met een gerichte Omega-3 campagne schoot plnktn alle voorgaande records voorbij terwijl de CAC daalde.

De omzet steeg in een rap tempo, wat betekende dat dit het uitgelezen moment was om de campagnes uit te breiden. Met een gerichte Omega-3 campagne schoot plnktn alle voorgaande records voorbij terwijl de CAC daalde.

De omzet steeg in een rap tempo, wat betekende dat dit het uitgelezen moment was om de campagnes uit te breiden. Met een gerichte Omega-3 campagne schoot plnktn alle voorgaande records voorbij terwijl de CAC daalde.

De Verlenging

Wat er bij Plnktn gebeurt, is de droom van elke ambitieuze ondernemer. Thom en zijn team hebben samen met ons alles op alles gezet om deze mijlpaal te bereiken en dan komt vanzelf de vraag: wat is de volgende stap? De groeivisie van Plnktn is helder: hun marketing intern oppakken. Inmiddels hebben ze de schaal en het budget om dat effectief te doen. Ze bouwen voort op de fundamenten die we samen hebben neergezet en groeien gestaag door met een team van kersverse hires. Wij blijven hen ondersteunen waar nodig en zijn meer dan trots op wat ze nu al hebben neergezet.

Wat er bij Plnktn gebeurt, is de droom van elke ambitieuze ondernemer. Thom en zijn team hebben samen met ons alles op alles gezet om deze mijlpaal te bereiken en dan komt vanzelf de vraag: wat is de volgende stap? De groeivisie van Plnktn is helder: hun marketing intern oppakken. Inmiddels hebben ze de schaal en het budget om dat effectief te doen. Ze bouwen voort op de fundamenten die we samen hebben neergezet en groeien gestaag door met een team van kersverse hires. Wij blijven hen ondersteunen waar nodig en zijn meer dan trots op wat ze nu al hebben neergezet.

Wat er bij Plnktn gebeurt, is de droom van elke ambitieuze ondernemer. Thom en zijn team hebben samen met ons alles op alles gezet om deze mijlpaal te bereiken en dan komt vanzelf de vraag: wat is de volgende stap? De groeivisie van Plnktn is helder: hun marketing intern oppakken. Inmiddels hebben ze de schaal en het budget om dat effectief te doen. Ze bouwen voort op de fundamenten die we samen hebben neergezet en groeien gestaag door met een team van kersverse hires. Wij blijven hen ondersteunen waar nodig en zijn meer dan trots op wat ze nu al hebben neergezet.

Wat er bij Plnktn gebeurt, is de droom van elke ambitieuze ondernemer. Thom en zijn team hebben samen met ons alles op alles gezet om deze mijlpaal te bereiken en dan komt vanzelf de vraag: wat is de volgende stap? De groeivisie van Plnktn is helder: hun marketing intern oppakken. Inmiddels hebben ze de schaal en het budget om dat effectief te doen. Ze bouwen voort op de fundamenten die we samen hebben neergezet en groeien gestaag door met een team van kersverse hires. Wij blijven hen ondersteunen waar nodig en zijn meer dan trots op wat ze nu al hebben neergezet.

Winnen en de toekomst

Wil jij ook jouw merk door het dak laten gaan én tijd overhouden voor wat je het liefst doet? Neem vandaag nog contact op!

Wil jij ook jouw merk door het dak laten gaan én tijd overhouden voor wat je het liefst doet? Neem vandaag nog contact op!

Wil jij ook jouw merk door het dak laten gaan én tijd overhouden voor wat je het liefst doet? Neem vandaag nog contact op!

Wil jij ook jouw merk door het dak laten gaan én tijd overhouden voor wat je het liefst doet? Neem vandaag nog contact op!

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Cases

Cases

Cases

Cases

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit